Nórska biatlonistka Thekla Brunová-Lieová ukončila v 27 rokoch kariéru - BiatlonMagazín™ - žijeme biatlonom

BiatlonMagazín™ - žijeme biatlonom

Žijeme biatlonom

NAJNOVŠIE SPRÁVY

Featured

6. septembra 2020

Nórska biatlonistka Thekla Brunová-Lieová ukončila v 27 rokoch kariéru


Nórska biatlonistka Thekla Brunová-Lieová sa rozhodla v 27 rokoch skončiť s biatlonom. Po väčšinu kariéry sa pohybovala na hranici Svetového pohára a IBU Cupu.


Brunová-Lieová oznámila koniec kariéry na svojom Instagrame. "Bola to jazda! Vďaka, biatlon! Veľa si ma toho naučil. Bolo veľa sĺz, potu, ale aj radosti. Teraz je na čase dať sa zdravotne do poriadku a dokončiť štúdium námornej technológie na NTNU (Nórska univerzita vied a technológie v Trondheime - pozn. red.). Síce som sa nestala majsterkou sveta, ale som vďačná za všetkých skvelých ľudí, ktorých som stretla. To by som za nič nevymenila, "napísala Nórka.


Na mládežníckych svetových šampionátoch získala Brunová-Lieová tri zlaté medaily. V druholigovom IBU Cupe opakovane vystúpila na pódium, veľa šancí vo Svetovom pohári však nedostala.


Jej najväčšie úspechy sú spojené so závodom zmiešaných dvojíc. Na Majstrovstvách Európy v Ridnaune v roku 2018 zvíťazila po boku Vetleho Christiansena, v ďalšej sezóne zase slávila víťazstvo na Svetovom pohári v Pokljuke spolu s Larsom Birkelandom.


V uplynulom ročníku zaznamenala len deväť štartov. V Le Grand-Bornand sa premiérovo prebojovala do hromadného štartu a odniesla si z neho životnú 18. priečku.



Foto: Thekla Brunová-Lieová

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára