Manžel Dorothey Wiererovej odkazuje fanúšikom: Doro je moja! - BiatlonMagazín™ - žijeme biatlonom

BiatlonMagazín™ - žijeme biatlonom

Žijeme biatlonom

NAJNOVŠIE SPRÁVY

Featured

1. februára 2019

Manžel Dorothey Wiererovej odkazuje fanúšikom: Doro je moja!

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt stefano corradini dorothea wierer
Dorothea Wiererová u biatlonových fanúšikov patrí medzi najpopulárnejšie pretekárky. Mužská časť jej priaznivcov si však môže prestať robiť nádeje. Dorothea je už viac ako tri roky vydatá. Tým šťastlivcom je štyridsaťročný tréner klasického lyžovania Stefano Corradini. A ako on vníma popularitu svojej manželky?


Zásnuby ako odmena za olympijský bronz

Prostredie vrcholového športu nie je Corradinimu cudzie. On sám je trénerom talianskych lyžiarov a lyžiarok do 20 rokov. Teraz sa so svojimi zverencami chystá do Sarajeva na Európsky olympijský festival mládeže. Potom má pochopiteľne namierené tiež do švédskeho Östersundu, kde bude svoju vyvolenú podporovať počas Majstrovstiev sveta. A ako sa títo dvaja dali dokopy?

"Prvýkrát sme sa stretli pred siedmimi rokmi. Bolo to počas armádneho výcviku. Pri našom prvom stretnutí držala v ruke pištoľ. Nenapadlo ma vtedy, že sa práve zoznamujem so svojou budúcou manželkou. Len som si pomyslel, že predo mnou stojí veľmi krásna dievčina. Potom mal náš vzťah úplne štandardný vývoj, začali sme sa pravidelne stretávať dva roky po našom prvom stretnutí."

Corradini tiež poodhalil okolnosti ich svadby. "Ani za naším zasnúbením nie je žiadny zaujímavý príbeh. Po jej návrate z olympiády v Soči v roku 2014 som sa jej jednoducho doma spýtal, či si ma chce vziať. Bola mojou otázkou zaskočená, jej odpoveď však bola: Áno !"



Príspevok, ktorý zdieľa Stefano Corradini (@stefano_corr),
Wiererová s Corradinim si svoj manželský sľub dali nasledujúci rok v máji. Aj ich svadba svojim spôsobom pripomínala svet biatlonu a lyžovania. Talianski biatlonisti Lukas Hofer a Dominik Windisch vtedy totiž pre manželský pár pripravili lyžiarsky závod, ktorý novomanželia absolvovali nie na snehu, ale na tráve.


Hlavou domácnosti je samozrejme Wiererová

To, že má Wiererová za manžela práve trénera klasického lyžovania, pre ňu môže znamenať aj určitú výhodu. " Niekedy Dorothee dávam určité rady, keď je doma, tak trénujeme spoločne. Ale som jej manžel, nie tréner. Radšej spolu podnikáme iné aktivity. Radi trávime čas v nákupných centrách, pri mori alebo jazdíme na bicykloch. Ale bohužiaľ je Doro doma len málo ."



Príspevok, ktorý zdieľa Stefano Corradini (@stefano_corr),
Vedúca žena priebežného hodnotenia Svetového pohára sa teší veľkej obľube u biatlonových fanúšikov nielen v Taliansku. Ako tento fakt znáša jej manžel? "Pre mňa je to bežné, nežiarlim. Sú to len fanúšikovia, Dorothea je moja žena, nie ich, nemám s tým žiadny problém. Doro je veľmi populárna v Rusku, preto aj mne občas píšu ruskí fanúšikovia, ale nie je to nič zvláštne . "


Premýšľali ste niekedy nad tým, aká je talianska rýchlostreľkyňa manželka? Aj to Corradini prezradil: "U nás doma je hlavou rodiny Dorothea. Je psychicky veľmi silná osobnosť, to je pre ženu dobré. Ale teraz už sa nepokúša mi diktovať, čo mám robiť. Vždy ju však dokáže rozčúliť, keď sa po dome váľajú rozhádzané mojej ponožky alebo moja bunda nie je na svojom mieste. A tiež z nás dvoch míňa viac peňazí. Často si kupuje nové topánky, plavky alebo šaty. "

Počas sezóny sa tento pár doma moc často nevída. Corradini sa tak snaží aspoň občas zavítať na nejaké tie preteky. Ich stretnutie a hovory počas Svetového pohára sú však odlišné od tých z domáceho prostredia. "Počas sezóny je Doro viac vážna a veľmi koncentrovaná. Doma sa však premení na obyčajné dievča a skvelú manželku. To, že teraz vedie Svetový pohár, je skvelé. Ale stále je ešte pred nami veľa pretekov. Uvidíme, ako to nakoniec všetko dopadne, " povedal manžel talianskej biatlonistky.


Zdroj:  matchtv.ru
Foto: Dorothea Wiererová s manželom (© 24smi)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára