Nórsky biatlonista Lars Birkeland opustil nórsky tím. Vo veku 32 rokoch ukončil kariéru - BiatlonMagazín™ - žijeme biatlonom

BiatlonMagazín™ - žijeme biatlonom

Žijeme biatlonom

NAJNOVŠIE SPRÁVY

Featured

7. februára 2021

Nórsky biatlonista Lars Birkeland opustil nórsky tím. Vo veku 32 rokoch ukončil kariéru

Foto: Lars Birkeland (© Nordic Focus)

Pre sezónu 2020/21 nebol zaradený do nórskej reprezentácie, napriek tomu sa Lars Birkeland snažil o návrat medzi elitu. Teraz však tridsaťdvaročný Nór oznámil koniec svojej bohatej kariéry.


"Po tom, čo pre mňa bola minulá sezóna v znamení zdravotných problémov a zlej formy, som sa v lete a na jeseň zo všetkých síl snažil o návrat do dobrej spoločnosti. Bohužiaľ sa mi to nepodarilo a ja som si uvedomil, že táto etapa môjho života je na konci, " napísal dnes na sociálne siete Lars Birkeland.


Kariéru končí ako majster sveta z Antholzu 2019 a ako strieborný olympijský medailista z Pchjončchangu 2018. Na oba cenné kovy dosiahol s mužskou štafetou. Medzi jeho najväčšie individuálne úspechy sa radia tri štvrté miesta z pretekov Svetového pohára.


V aktuálnej sezóne Birkeland vôbec nepretekal, v tej minulej sa pohyboval prevažne na IBU Cupoch. Svoj posledný závod v Raubiči došiel na druhom mieste. Kariéru ukončil štyri roky po svojej manželke Fanny Birkelandovej, za slobodna Hornovej.


"Bola to nádherná a vyčerpávajúca jazda na horskej dráhe, ktorá začala takmer pred 24 rokmi. Aj keď som si niekedy prial ešte lepšie výsledky, tak moja kariéra ako celok prekonala všetky ciele a sny, ktoré som mal ako malý chlapec, " zhodnotil Lars Birkeland svoju kariéru.


Zdroj: Instagram Larsa Birkelanda

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára