Predsezónny tréning v Ťumeňi zahájila Anastasia Kuzminová - BiatlonMagazín™ - žijeme biatlonom

BiatlonMagazín™ - žijeme biatlonom

Žijeme biatlonom

NAJNOVŠIE SPRÁVY

Featured

3. novembra 2016

Predsezónny tréning v Ťumeňi zahájila Anastasia Kuzminová


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt anastasia kuzminova
Foto: Anastasia Kuzminová (© SITA)
Najlepšia slovenská biatlonistka a dvojnásobná mamička Anastasia Kuzminová odštartovala záverečnú prípravu na novú sezónu. Zo suchej jesennej prípravy v rakúskom Dachsteine sa presunula do rodného Ťumeňu, kde si užíva ozajstné tréningové podmienky na snehu v spoločnosti manžela Daniela Kuzmina.


Nečakaná návšteva

Počas zarezávania na trati v Ťumeňi Nasťu prišiel podporiť a zatrénovať si s ňou jej minuloročný tréner Leonid Guriev, ktorý jej robil spoločnosť v tréningových fázach dlhých desať rokov. ,,Dnes som mala na tréningu sparingpartnera.  So smiechom sme spomínali na časy, keď ako tréner dával pozor,aby ma Daniel neotravoval a nevyrušoval z tréningového procesu na ľadovci Dachstein", komentovala vzácnu návštevu samotná dvojnásobná medailistka z OH s veľkým prekvapením. Následne sa s fanúšikmi podelila o zážitok pridaním fotky na sociálnu sieť.



Z pozadia ich ale sledoval Daniel, ktorý dozeral na 9-kilometrový tréning Nasti v spoločnosti bývalého kouča Gurieva. Práve tento tréner má na starosti predovšetkým kvalitnú prípravu na začiatku kariéry a dodnes pretrvávajúce skvelé výkony 32 ročnej Kuzminovej, na ktoré sa musíme pripraviť v sezóne klopajúcej na dvere. Vďaka poctivej a tvrdej práci na bežkách či strelnici v súčasnosti môžme vidieť na Slovensku biatlonovú legendu, ktorá rastie stále k výšinám.



Štart až v Pokljuke

Ruská rodáčka dokonca po olympiáde v Soči začala premýšľať o odchode z aktívnej kariéry, čomu napomohli aj rodičovské povinnosti v starostlivosti o malú Olíviu. „Oficiálne som o tom nehovorila, no naozaj som to zvažovala. Lenže potom sa mi narodilo dieťa a ja som nechcela vysedávať doma. Biatlon je pre mňa ako droga, ťažko to opísať. Neviem, čo bude po kariére, teraz som odhodlaná znova pretekať." 

obrázok

Kuzminovú podľa všetkých okolností uvidíme naplno pretekať až v druhom kole Svetového pohára v slovinskej Pokljuke. Zatiaľ má niečo cez mesiac na posledné trénovanie. Vynechať švédske stredisko sa rozhodla podľa vlastného úsudku aj napriek strate dôležitých bodov v úvodnej zastávke najvyššej súťaže do celkového hodnotenia žien. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára