Dorothea Wiererová uvažuje či pokračovať v biatlonovej kariére. "Preberám bundy, je ich viac ako 40!...." - BiatlonMagazín™ - žijeme biatlonom

BiatlonMagazín™ - žijeme biatlonom

Žijeme biatlonom

NAJNOVŠIE SPRÁVY

Featured

27. marca 2020

Dorothea Wiererová uvažuje či pokračovať v biatlonovej kariére. "Preberám bundy, je ich viac ako 40!...."


Dorothea Wierer: Biathlon season 2019-20 interview
Dvojnásobná víťazka Svetového pohára Dorothea Wiererová stále nemá jasno v tom, či si predĺži kariéru. Prezradila to v livestreame na Instagrame, ktorého prepis priniesol web La Stampa.

Talianska biatlonistka je momentálne doma v karanténe po tom, čo sa v polovici mesiaca vrátila zo záverečného Svetového pohára vo fínskom Kontiolahti.

Ako teraz trávi čas? "Preberám svoje bundy, je ich viac ako 40...šialené! Prvých pár dní som spala, jedla, sledovala televíziu a prechádzala sociálne siete. Prišla som z Fínska fyzicky a psychicky vyčerpaná. Spím teraz do 11 alebo 12 hodín, čo ukazuje, ako veľmi som unavená. "

Wiererová obhájila v uplynulej sezóne veľký krištáľový glóbus a získala
aj malý za hromadný štart. (Autor: Alberto Dolfin)
Wiererová je známa svojou slabosťou pre čokoládu, ktorú si môže po sezóne vychutnať. "Zatiaľ som sa neodvážila postaviť na váhu, ale myslím, že som pribrala už tak dve kilá. Môj manžel Stefano predo mnou čokoládu schováva. "

A ako vôbec extrovertná Talianka znáša karanténu? "Som v pohode. Úprimne, ešte si chcem od športu chvíľu odpočinúť. Cítim sa skvele na gauči, občas niečo poupratujem. Nenudím sa."

Wiererová sa tiež vrátila ku koncu sezóny, kedy o sedem bodov uhájila veľký krištáľový glóbus pred Tiril Eckhoffovou. Cení si viac prvý, alebo druhý triumf? "O oba glóbusy som bojovala až do posledných pretekov, tento rok to bolo s Eckhoffovou veľmi ťažké. Vždy je ťažšie titul obhájiť. "

Nemohla chýbať otázka na možný koniec kariéry, o ktorom momentálne najlepšia biatlonistka sveta už niekoľkokrát hovorila. "Stále neviem, či budem pokračovať v kariére. Som po sezóne naozaj vyčerpaná, "hovorí Dorothea Wiererová, ktorá 3. apríla oslávila okrúhle 30. narodeniny.

Zdroj: La Stampa
Foto: Dorothea Wiererová (Autor: Alberto Dolfin)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára