Tarjei Bø obstál v silnej konkurencii nórskych bežcov. Tieto známe mená porazil - BiatlonMagazín™ - žijeme biatlonom

BiatlonMagazín™ - žijeme biatlonom

Žijeme biatlonom

NAJNOVŠIE SPRÁVY

Featured

26. októbra 2020

Tarjei Bø obstál v silnej konkurencii nórskych bežcov. Tieto známe mená porazil

V piatok sa konali na nórskom Holmenkollene testovacie preteky pred otvorením bežeckej sezóny v Beitostølene a pred biatlonovou sezónou 2020/2021. Nechýbali na nej elitní nórski bežci na lyžiach a ani Tarjei Bø, ktorý sa v ťažkej konkurencii vôbec nestratil.


"Sú to najlepší lyžiari na svete, takže ide o skvelý tréning pre zimu. Dúfam, že som porazil niekoho z elitného tímu. To bol môj cieľ, "hovoril Tarjei Bø v závere pretekov na 18 kilometrov voľným štýlom s intervalovým štartom.


Pohľad do výsledkovej listiny ho potešil. Skončil šiesty, za svojím chrbtom nechal známeho bežca Sjura Røtheho či Didrika Tønsetha .


"Pohyboval som sa medzi 5 až 20 sekundami za čelom pretekov. Myslím, že som išiel dosť rýchlo na to, aby som sa presadil medzi biatlonistami, "popisoval Bø nórskej televízii NRK.


V závere už na najlepšieho bežca nestačil. Na víťazného Hansa Holunda stratil 56 sekúnd, na druhého Emila Iversena 34 sekúnd a na tretieho Simena Krügera 26 sekúnd.

Tarjei Bø s Emilom Iversenom (Zdroj: NRK)


"Nebojím sa žiadnych výziev. Nechcem si nič dokazovať v behu na lyžiach, ale potreboval som mentálnu výzvu pred štartom sezóny, "dodal Tarjei Bø.


Výsledky piatkových testovacích pretekov

1. Hans Christer Holund 40:49 min.

2. Emil Iversen +22s

3. Simen Hegstad Krüger +30s

3. Harald Østberg Amundsen +30s

5. Håvard Moseby +55s

6.  Tarjei Bø +56s

7. Sjur Røthe + 1'00 min.

8. Didrik Tønseth + 1'22 min.

9. Jan Thomas Jensen + 1'26 min.

10. Mattis Stenshagen + 2'13 min.

11. Iver Tildheim Andersen + 3'19 min.


Zdroj: NRKnordicmag.info
Foto: Tarjei Bø (Instagram)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára