Ďalšia Ukrajinka mimo sezónu: Julia Žuravoková čaká bábätko - BiatlonMagazín™ - žijeme biatlonom

BiatlonMagazín™ - žijeme biatlonom

Žijeme biatlonom

NAJNOVŠIE SPRÁVY

Featured

26. októbra 2020

Ďalšia Ukrajinka mimo sezónu: Julia Žuravoková čaká bábätko

Ukrajinská reprezentácia prichádza o ďalšie meno v nadchádzajúcej sezóne. Po Jane Bondarovovej neuvidíme pretekať ani Juliju Žuravokovú. Má však na to krásny dôvod: je tehotná.


Dvadsaťpäťročná Žuravoková sa o radostnú správu podelila s fanúšikmi na Instagramu. "Chcela by som s vami zdieľať prekrásnu a pre mňa veľmi dôležitú novinku. Budem mamou! Som neuveriteľne šťastná, že sa rozrastie naša rodina, ale neznamená to, že by som opúšťala šport. "


Žuravoková v uplynulej sezóne len jedenkrát nakukla do Svetového pohára. Inak štartovala v IBU Cupe, kde sa trikrát prebojovala na stupne víťazov. Jej maximom vo Svetovom pohári zostáva desiata priečka z Östersundu z roka 2016.


"Som veľmi motivovaná a už teraz sa teším, až budem znovu pretekať za náš tím. Radujte sa zo života a užívajte si každú chvíľu, "napísala na svoj Instagram Ukrajinka.


Zdroj: IG Julie Žuravokovej
Foto: Julia Žuravoková (Instagram)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára