Českí muži v šprinte na letných MS v NMNM prevalcovali konkurenciu - BiatlonMagazín™ - žijeme biatlonom

BiatlonMagazín™ - žijeme biatlonom

Žijeme biatlonom

NAJNOVŠIE SPRÁVY

Featured

25. augusta 2018

Českí muži v šprinte na letných MS v NMNM prevalcovali konkurenciu


Šprint mužov dopadol výborne pre domácu reprezentáciu. Traja českí biatlonisti obsadili medailové priečky a dokopy už získali osem medailí. Zo Slovákov sa najlepšie umiestnil Martin Otčenáš v prvej desiatke.


Česká fantázia

Snový priebeh mal pre českých fanúšikov šprint mužov. Michal Krčmář a Ondřej Moravec štartovali hneď v úvode pretekov a obaja postupne zapísali dve nuly. Zoradili sa na prvých dvoch priečkach, kde tiež vydržali. Krčmář sa stal vôbec prvýkrát v kariére letným majstrom sveta, Moravec zase získal už 16. medailu. Českú dominanciu potvrdil tretí Tomáš Krupčík , ktorý chybou na poslednej streľbe možno aj prišiel o zlato.

Medailisti šprintu mužov v NMNM. (Autor: Petr Slavík)
Mojím tajným prianím bolo dať nulu. A som šťastný, že sa to podarilo. Na trati som nechal úplne všetko, ale musím sa priznať, že ten závod ma neskutočne bolel. Oveľa viac ako v piatok. Trať bola suchá, a to nám umožnilo sa sústrediť viac na výkon ako bezpečnú jazdu. Na trati som mal dobré informácie. Vedel som, že som za Ondrom sedem sekúnd, šesť, dve. Netušil som, či ho doženiem, len som si chcel siahnuť na dno síl, posunúť hranicu bolesti. Som absolútne nadšený z podpory fanúšikov. Moc si vážime toho, že si za nami našli cestu, aj keď sa vlastne nachádzame v prípravnom období, - tešilo Michala Krčmářa.


Výsledkový servis


Otčenáš šiesty

Veľmi dobre si na trati aj strelnici viedol víťaz spred dvoch rokov na MS v letnom biatlone v Čajkovskom Martin Otčenáš. Do šprintu vybehol s číslom 43 a už od prvých metrov "ukrajoval" metre od súperov pred ním. Na ležke spravil jednu chybu, stojku mal čistú a s priemerným behom nemohol pomýšľať na vyššiu priečku než šiestu. Martin sa po výhre Paulíny Fialkovej ako druhý Slovák dostal do elitnej desiatky na týchto MS v Novom Meste. Do zajtrajšej stíhačky vybehne so 44 sekundovou stratou od Krčmářa. 

Ďalšími Slovákmi na štarte boli Tomáš Hasilla, s dvomi chybami sa umiestnil na závere tretej desiatky, Šimon Bartko s bilanciou 4+2 a 42.miestom a o tri priečky nižšie do cieľa prišiel Michal Šíma s vyše trojminútovou stratou.
Medailové poradie po 6 z 10 pretekov
poradieKrajinaZSB=
1.cze3328
2.pol1214
3.rus1113
4.svk1001
5.kaz0011
5.slo0011

Foto: Pódium šprintu mužov (Autor: Petr Slavík)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára