Taliansky biatlonista Thierry Chenal oznámil koniec kariéry - BiatlonMagazín™ - žijeme biatlonom

BiatlonMagazín™ - žijeme biatlonom

Žijeme biatlonom

NAJNOVŠIE SPRÁVY

Featured

29. marca 2020

Taliansky biatlonista Thierry Chenal oznámil koniec kariéry

Thierry Chenal lascia il biathlon: "Per me è stato una scuola di vita"

Je tu ďalšie prekvapivé lúčenie. V 27 rokoch oznámil koniec kariéry taliansky biatlonista Thierry Chenal.

"Chýbala mi motivácia. Trpel som tým, že som stále preč. Príprava pre mňa bola psychicky náročná. Snažil som sa zvládnuť všetky intenzívne tréningy, ale už to nešlo, "vysvetlil Chenal svoje rozhodnutie v rozhovore pre Fondo Italia.

Rodák z Aosty debutoval vo Svetovom pohári v sezóne 2017/18. V individuálnych pretekoch síce nebodoval, ale v Oberhofe bol so štafetou druhý. Vo svojej druhej sezóne sa dostal na body trikrát, najlepšie bol 31. v šprinte v Soldier Hollow. Vyššie sa už vo svojej kariére nedostal. Tento rok štartoval medzi elitou len trikrát, naposledy vo vytrvalostných pretekoch na domácich Majstrovstvách sveta v Antholzi. Po štyroch chybách však skončil až 60.

Zdroj: fondoitalia.it
Foto: Thierry Chenal (Autor: Giorgio Capodaglio)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára