Od Eberharda to nebolo fér, povedal k finišu v Ruhpoldingu Fillon Maillet. S protestom neuspel - BiatlonMagazín™ - žijeme biatlonom

BiatlonMagazín™ - žijeme biatlonom

Žijeme biatlonom

NAJNOVŠIE SPRÁVY

Featured

22. januára 2019

Od Eberharda to nebolo fér, povedal k finišu v Ruhpoldingu Fillon Maillet. S protestom neuspel

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt quentin fillon maillet 2019
Závod s hromadným štartom mužov v nemeckom Ruhpoldingu ponúkol dramatickú bitku o víťazstvo a tiež trochu kontroverzný moment. Francúzsky tím podal protest proti Julianovi Eberhardovi, ktorý mal v záverečnej zákrute brániť Quentinovi Fillonovi Mailletovi v jazde. Protest nebol úspešný, a tak Rakúšan slávil druhé miesto a Francúz "len" tretie.

Ako situáciu videl jeden z dvoch aktérov? "V poslednej zákrute ma Julian odtlačil palicou a buchol do mňa rukou. Nebolo to nič agresívne, ale zatarasil mi cestu. Stratil som rýchlosť a potom už bolo ťažké pretekať o prvé alebo druhé miesto, " popisoval Quentin Fillon Maillet .

Na kontakt medzi oboma biatlonistami sa môžete pozrieť sami:
Julian Eberhard po skončení tlačovej konferencie zašiel za svojím rivalom. "Chcel som si to s ním vyjasniť. Zhodli sme sa na tom, že súboj bol veľmi tesný, ale v rámci pravidiel. V poslednej zákrute sme sa zľahka dotýkali, ale nebolo to nič agresívne, čo by mohlo viesť k pádu. "

Fillon Maillet mal na vec trochu iný pohľad, hoci priznal, že by výsledok mohol byť rovnaký aj v prípade, že by mal pre svoj finiš dosť priestoru. "Každopádne si myslím, že to od neho nebolo fér. Hovoril som s ním, nechcel uznať chybu. Trochu ma to mrzí, pretože sa s tým u neho nestretávam prvýkrát. Žiadal som ho ospravedlnenie. Viem, že to nebolo na diskvalifikáciu, ale je potrebné sa ozvať, aby sa to neopakovalo v najbližších pretekoch. "


Foto: Quentin Fillon Maillet (Eurosport)
So súhlasom T.Papouškovej.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára